onlyinyourdreams

Direktlänk till inlägg 22 december 2011

uppmärksamhet?

Av Tove Blomquist - 22 december 2011 14:13

Fick just se en video på en helt jävla mongo tjej. Hon säger att hon "hatar fula människor", men det roligaste är att hon själv är ful som stryk. Hon säger också att hon har "fobi" för fula männsikor, men lixom då borde hon ju f*n har fobi för sig själv.. Men hon söker bara uppmärksamhet.


Hon fattar inte att hon trycker ner andra genom att skriva som hon gör.. Det finns många som läser bloggar för att bli inspirerad och för att det är kul.


Men när man tittar på hennes videos eller kollar på hennes blogg så får man bara sämre självförtroende, med tanke på att hon säger i en annan video att "fula har inte självförtroende" ... Det finns säkert andra som kanske inte har bra självförtroende, men då ska man ju inte göra det sämre genom att skriva/säga så, plus att dom där "fula" dom kan ha ett jätte bra självföretroende.


Hon säger också i en av sina videos så här "och det där med skönheten sitter på insidan? det är väl någonting som fula människor har hittat på för att nedvärdera oss som ser bra ut, det ska väl tydligen vara en skam att se snygg ut..."


Jag tror inte att hon har så bra självförtroende när hon sitter och TRYCKER (bokstavligt talat) ner andra genom att göra som hon gör. Kanske är allt bara på skoj men det är inte ens roligt. Jag kan nog lova att hon har nog en hel del som hatar henne efter det hon har sagt ..


http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=kzgCdAobawA

 

 
 
.....

.....

22 december 2011 15:23

hhahah vem fan är du eller? är det ngn som är ful så är det ju du hahaha, du har ju ögonbryn som en häxa din lilla nolla. varför tar du inte och säger det till henne face2face istället för att sitta å kaxa på bloggen du kan skriva till andra vad fan du vill men i verkligheten är du en feg lite råtta och vågar inte säga ett piss för du har så dåligt självförtroende om dig själv jag vet de för annars hade du inte tagit åt dig de hon skrev och detta du skrev: Det finns säkert andra som kanske inte har bra självförtroende, vad fan dom behöver fan inte läsa bloggen då hon har inte bet att du ska läsa hennes blogg hon skriver att hon hattar fula människor och sånt bara för att få mer besökare de är ett smart sak att göra för då får hon mer besökare och tjänar mer pengar på de och sånt men hon är inte sån i verkligheten de så kissie har blivit känd
på att skriva .

http://.....

Tove Blomquist

22 december 2011 17:37

det är sånt här jag verkligen hatar.. när folk skriver onödiga kommentarer, precis som du! du vågar ju inte ens skriva vad du heter.. det är fegt! du verkar ju inte ens känna mig ... med tanke på att du vet inte hur jag är i "real life". och ja, jag har självförtroende, mer än du verkar ha ...
och nej, hon har inte bet mig att läsa men jag har gjort det ändå för att en kompis ville att jag skulle göra det så sluta tönta dig.
på det sättet hon gör för att "känna pengar" är fel, om du nu inte fattar de..

jag säger bara det här för att jag bryr mig.. men snälla?! skaffa ett liv.. jag skrev bara ett inlägg på hur jag tycker..och jag vet att hon också gjorde det.. men jag gör inte det för att få uppmärksamhet som hon gör ..

 
Ingen bild

MaoWee

22 december 2011 17:55

Du som skrev 15:23. Kom och möt mig irl så tar vi det face2face och snackar, du säger fan inte att Tove är ful, det är hon inte. Hon är tamejfan det finaste jag har sett på skolan så du kan ju bara STFU.

 
AnnaSeverin

AnnaSeverin

23 december 2011 18:52

Till personen som kommenterade först!
Jag kan lova dig att Tove inte är så ful som du påstår, om du säger att hon är feg som gömer sig bakom sin blogg , vad är då du? Du skriver inte ens ditt namn, hur fegt är inte det? Tove är otroligt fin och hon skrev detta för att det gjorde henne upprörd, jag blev också upprörd så därför skrev jag också om det på min blogg, folk har rätt till egen åsik, jag säger inte att hon som sa att hon har fobi för fula människor inte får uttrycka sig genom att säga så, för alla har rätt till en åsik, så det har även Tove! Men att hon den där tjejen nu hackar ner på folk som hon itne tycer är fina är inte okej (enligt min mening) för det som är fult i någons öga är sedan fint i någon annans öga, alla är fina på sitt sätt, så är även du som skrev den där onödiga kommentaren. Du har rätt att säga ditt men du har inte rätt att hacka ner på Tove!
Så jag tycker att du bara är allmänt omogen, när du inte ens vågar skriva vad du heter, och sedan säger att tove är feg!
Gå och lägg dig!
/ Anna!

http://annaseverin.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

MaoWee

23 december 2011 20:07

Jag undrar vem personen kan vara för jag vill ta ett snack med honom .

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tove Blomquist - 6 juni 2017 20:47


Trött Verb: Trött, tröttare, tröttast. ”(om person) som känner ett behov av att vila eller sova.” - Wikipedia   "Jag är bara trött.”   Låter dessa ord bekanta?   Dessa fyra ord är mitt svar för bokstavligen allt relate...

Av Tove Blomquist - 23 januari 2016 22:20


Ångest, oro, hjärtklappningar.    Från utsidan är det enkelt att tro att någon annan mår bra bara för att personen ger en ett leende. Men bara för att jag inte visar fysiska symptom så betyder det inte att jag måste mår bra. Andra anser att om ma...

Av Tove Blomquist - 7 september 2015 21:57

Andas, Andas in luften. Omfamna detta ögonblick, Omfamna detta andetag.    - Xavier Rudd ----------------------------------------------------------------------------   Hej smultron!    Sommarlovet är över och jag har precis fyl...

Av Tove Blomquist - 25 juni 2015 22:50

OM NÅGON SER SIG SJÄLV OCH VILL ATT JAG TAR BORT BILDEN SÅ HÖR AV ER TILL MIG.  Jag har även fler bilder på vissa som jag inte har lagt ut för det skulle bli för mycket, men som skrivet ovanstående är det bara att kontakta mig så får ni dem.    ...

Av Tove Blomquist - 5 juni 2015 11:09

                                                           OM NÅGON SER SIG SJÄLV OCH VILL ATT JAG TAR BORT BILDEN SÅ HÖR AV ER TILL MIG.  Jag har även fler bilder på vissa par som jag inte har lagt ut för det skulle ...

Ovido - Quiz & Flashcards