onlyinyourdreams

Alla inlägg den 7 december 2011

Av Tove Blomquist - 7 december 2011 18:30

Jag kan inte hålla det inom mig,
jag älskar dig fortfarande.
Efter allt som hänt, 

och alla ord som sagts.

Så älskar jag dig fortfarande.


----------------


Idag har det varit konfa efter skolan... Det var skit seeeegt! En av min ledare typ pratar skit.. Han sa att universum ska försvinna och att tiden skulle stanna, plus att killar kan sitta i flera timmar och vara tysta medan att tjejer inte kunde det...  Ville helt seriöst bara gå därifrån.


Efter att den skiten var slut tog jag en tur till hemköp och prata lite med jenny innan pappa kom och ja, nu sitter jag här, precis ätit. Ska snart packa kanske till dansen imorgon, eller så kollar jag på tv:n och packar imorgon när jag går upp (a)


puss och kram ♥

   

Skapa flashcards