onlyinyourdreams

Alla inlägg den 5 september 2013

Av Tove Blomquist - 5 september 2013 17:31

Min #spotify lista: 

Av Tove Blomquist - 5 september 2013 16:10

du var vackrare bakom håret
och jag var ett trassel i snåret
det finns en hunger som är bortom tröst
om vi inte släcker våran brand först

 

----

 

Sitter här nu med mina nya Mac! Känner mig överlycklig, fick den i tisdags. Som dem mesta vet nu så fyller jag år idag och det firades med skola och dansa senare. 

 

Idag i skolan hade vi föreläsningar i åhaga, med Petter och Annelie pompe. Fick både autograf och bild med Petter, känns grymt! That feeling liksom. 

 

Släng gärna in en fråga på min nya ask som jag skaffa i veckan. http://ask.fm/Toveeblomquist 

 

                             


#spotify 

Ovido - Quiz & Flashcards