onlyinyourdreams

Alla inlägg den 5 mars 2012

Av Tove Blomquist - 5 mars 2012 20:15

Sick of crying, Tired of trying
Yeah im smiling, but inside i'm dying



------------


En helt vanlig måndag? Åh nej. 


Det börja som en helt vanlig dag på morgonen, jag hade lite tid över så jag satte mig och måla naglarna. Sen i skolan så kom jag på "Oj.. Jag har spanska prov.." . Smart Tove, smaaart. Fast det var rätt enkelt och jag fick ett "C" ! Och för er som inte förstår det nya "betygs tabellen" så är "C" ett VG. Rätt stolt!


På tal om en annorlunda måndag så kom Manne till skolan. Shit var jag har saknat den grabben! Så tråkigt att han var tvungen att flytta på sommaren, men men.  Vi hade verkligen våran roliga stunder tillsammans, t.ex när vi skulle till Göteborg och shoppa skolavslutnings kläder till mig och Louise. Eller alla gånger vi satt på lektionen och "prata" genom att skriva på massa små lappar och alla andra undra "Vafan håller dem på med?"

   


5 Mars - Toves namnsdag! Enligt många är namnsdag inte så speciellt men i våran familj är det de. T.ex så brukar jag alltid få något litet av min mamma. Det har alltid varit så speciellt för mig men idag verkar det som nästan alla har glömt den, fast som tur va är ju att min farmor kom ihåg! 


Och när jag ändå pratar om farmor, så fick jag låna hennes kamera. Förhoppningsvis så kommer jag få låna den hela veckan och då kan jag säga att det blir några bilder till er. 


Men nu blir det "Sveriges fulaste hem - Design Simon och Tomas" och även lite mys i soffan men katten. 

Have a great time sweethearts !

 

Ovido - Quiz & Flashcards