onlyinyourdreams

Alla inlägg den 29 augusti 2011

Av Tove Blomquist - 29 augusti 2011 19:18

förlåt för mina dåliga bloggningar! men mammas internet funkar fortfarande inte! i lördags fick ja en present av mamma, hehe. en super glad tove ! har väntat sen 6:an och nu jävlar !

  ja.. ni ser ju?! :D


idag har vart en ganska jobbig dag, folk retar mej och håller på, men annars har det vart en ganska bra skoldag,va med emmelie, hon gjorde mej jätte glad och jag trodde verkligen att jag skulle klara av dagen men (förlåt mej, men nu kommer kanske en känslig bittt!) jag kom hem, gör ALLT som pappa bad mej, men då pappa kom hem så börjar han klaga det första han gör.. han kommer på vad som helst, hur fint och bra jag en har gjort det så kommer han ALLTID med nått.. och det gjorde mej ledsen.. men .. jag klarar mej!

Toveeblomquist

Ovido - Quiz & Flashcards