onlyinyourdreams

Alla inlägg den 17 december 2013

Av Tove Blomquist - 17 december 2013 16:41

Taggtråden svepte lätt rispande 
mot den vackert snövita huden 
som var så vanligt vinterblek
att den inte lockade till sig
ovanliga blickar


----


Vill börja tacka alla för jag fick exakt 400 sidvisningar, det betyder mycket för mig ska ni veta!    

Nu sitter jag hemma och har varit hemma nu i två dagar för att jag har varit sjuk. Känns lagom kul kan jag säga. Jag har inte haft så mycket att göra, mest plöjt igenom några filmer och läxor. 


I helgen var jag hemma hos Max och ja, vad ska jag säga. Tack Max för att du har varit där och stöttat mig, älskar dig tills luften tar slut. 


Jag hoppas på djupet av mitt hjärta att jag kommer till skolan imorgon för jag har redan tröttnat på att vara hemma. Ingen som har någon film som jag kan kolla på? 


3 dagar kvar i skolan 

         


Ovido - Quiz & Flashcards