onlyinyourdreams

Alla inlägg den 11 december 2013

Av Tove Blomquist - 11 december 2013 18:30
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Tove Blomquist - 11 december 2013 14:57

Den sekunden 
då vi korsar varandra

gör det värt all den tid 
vi var ifrån varandra
 
----------------
 
Så jag hoppas verkligen några av er uppskata att få ta en del av "bakom kulisserna" i mitt liv och jag hoppas att ni fortsätter läsa den. 
 
Uhm, tack verkligen igår för 159 sidvisningar och 49 unika besökare. Verkligen! Det var längesen jag var upp över 100.  '
 
 
Det är då man får upp sina "skriva kunskaper" och verkligen vill ger er något att läsa. Som rubriken säger, min vardag är eran vardag!
 
Jag sluta extra tidigt idag för att jag var färdig med min bok recension på boken vi läser i skolan. Boken hittar ni här. Det är få gånger jag är hemma när de fortfarande är ljust ute och det är nog de ända jag verkligen hatar med vintern, mörkret.  Men som min pappa alltid brukar säga till mig "Ja Tove, vad är en dag på slottet.." 
 
Nu hade jag tänkt att börja att göra min keynote till ett arbete om äventyr i Europa! Och kanske slänga i mig lite chips som jag hitta i skafferiet förut. T.H.A.T.S.M.Y.L.I.F.E
 
Någon som vill hitta på något snart med mig? Är verkligen öppen på förslag! Så skriv gärna till mig.
 
Mobil nr: 0725663479
Kik: Toveeblomquist
           

Skapa flashcards