onlyinyourdreams

Alla inlägg den 10 december 2013

Av Tove Blomquist - 10 december 2013 18:55
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Tove Blomquist - 10 december 2013 17:51

Jag vill
ligga nära
och viska
fina ord.

 

Ditt skratt
värmer mig.
Ditt leende,
jag smälter.

 

-------

 

Det första jag vill säga är att jag kommer börja skriva lösenord skyddade inlägg igen. Mest för att jag ska kunna skriva av mig lite. Lösenordet är inte samma som förut ut det är helt nytt och det är för att jag vet att det är personer som har det som inte behöver de. 

 

Lösenordet kommer jag inte att berätta för någon utan vill du veta får du allt leta efter det. Jag kommer att skriva ut de men väldigt hemligt och skyddat. Någonstans i detta inlägg kommer det att stå. Bara att leta.

 

Uhm, åter till min helg kanske? Jo jag var hos min moster i helgen då vi som vanligt åkte till Göteborg för att inhandla julklappar till mig. Jag var även på söndagen på lucia i Herrljungas missionkyrka. Då min underbara kompis Julia var med och sjöng. Gud vad sugen man känner sig på att sjunga, någon som vill ha med mig i lucian nästa år?


Och just de, jag färga även håret förra veckan, helt gratis! Det stod en gammal barndomskompis Emmelie för. En första års elev på frisör i Almåsgymnasiet. 


Det är bara 8 dagar kvar tills jullov. 


Tycker även att alla här som kollar ska ta en extra titt på en blogg som ägs av my new bestie 

https://pernillalundborg.jux.com

       

Ovido - Quiz & Flashcards