onlyinyourdreams

Direktlänk till inlägg 18 oktober 2013

You are beautiful, no matter what they say

Av Tove Blomquist - 18 oktober 2013 21:50

Jag ler, uppmuntrande, vänligt och så förbannat lojalt
Du ler nöjd, överlägsen och förblindad

På ytan blänker du som kristall, du glittrar, du riktigt skiner.

Men jag ser, jo jag ser.

Inombords är det en blodig sörja av självhat och osäkerhet.

Du tror alla älskar, men om du bara viste.
Det finns andra som behärskar konsten av falskhet.

 ----------


Veckouppdatering:


Jo vad har egentligen hänt. Fuckat allt känns det som. Men vad är livet utan lite taggar bakom hörnen? Vad hade livet varit om allt var en dans på rosor? Säkert ganska tråkigt. Det är även rätt mycket plugg nu inför lovet, så är en hel del att göra hemma och en massa drama i mitt privata liv. Så förlåt ifall ni alla blir förvirrad. 


Vill ni veta något om mig kanske? Tycker ni alla ska slänga in en fråga på min ask. Har inget att göra ikväll, lite fredags underhållning skulle inte sitta fel my babes :*


Imorgon är det fullt upp hela dagen. På morgonen åker jag till Göteborg med Jenny, min moster, för att tillbringa tid och shoppa tillsammans. Direkt när jag kommer hem från Göteborg ska jag fixa mig och dra hem till mitt hjärta Louise för att ta igen lite kvalitetstid med mina homies. 


Smsa gärna: 0725663479

Eller kik/snap: Toveeblomquist

 

LOVE 

               

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tove Blomquist - 6 juni 2017 20:47


Trött Verb: Trött, tröttare, tröttast. ”(om person) som känner ett behov av att vila eller sova.” - Wikipedia   "Jag är bara trött.”   Låter dessa ord bekanta?   Dessa fyra ord är mitt svar för bokstavligen allt relate...

Av Tove Blomquist - 23 januari 2016 22:20


Ångest, oro, hjärtklappningar.    Från utsidan är det enkelt att tro att någon annan mår bra bara för att personen ger en ett leende. Men bara för att jag inte visar fysiska symptom så betyder det inte att jag måste mår bra. Andra anser att om ma...

Av Tove Blomquist - 7 september 2015 21:57

Andas, Andas in luften. Omfamna detta ögonblick, Omfamna detta andetag.    - Xavier Rudd ----------------------------------------------------------------------------   Hej smultron!    Sommarlovet är över och jag har precis fyl...

Av Tove Blomquist - 25 juni 2015 22:50

OM NÅGON SER SIG SJÄLV OCH VILL ATT JAG TAR BORT BILDEN SÅ HÖR AV ER TILL MIG.  Jag har även fler bilder på vissa som jag inte har lagt ut för det skulle bli för mycket, men som skrivet ovanstående är det bara att kontakta mig så får ni dem.    ...

Av Tove Blomquist - 5 juni 2015 11:09

                                                           OM NÅGON SER SIG SJÄLV OCH VILL ATT JAG TAR BORT BILDEN SÅ HÖR AV ER TILL MIG.  Jag har även fler bilder på vissa par som jag inte har lagt ut för det skulle ...

Ovido - Quiz & Flashcards