onlyinyourdreams

Alla inlägg den 7 augusti 2013

Av Tove Blomquist - 7 augusti 2013 15:52

Mobil inlägg

Sweat pant may cover
The scars on your thighs
And your smile can
Hide a million lies
But nothing can shield
The pain I see in your eyes
~~~~

Livet är hårt. Vi alla går igenom saker som vi ibland bara vill ge upp, men ge inte upp. Du kan ibland känna dig värdelös, eller tror att ingen bryr sig. Men du är definitivt inte värdelös och det finns alltid nån som bryr sig, jag bryr mig! Du kan vara vart som helst på denna planet och jag bryr mig fortfarande. Du är här i världen av en orsak. Du har ett syfte, det kan ta ett tag och hitta just ditt syfte men jag kan lova dig att du kommer hitta den. Du måste ha tålamod och stay positive. Det finns säkert andra som hatar dig. Dem säger säkert saker om dig som inte är sant. Låt inte negativa tankar slå ner dig i marken. Du är vacker och det är de ända du behöver veta. So do me a favor and smile!??

Ovido - Quiz & Flashcards