onlyinyourdreams

Alla inlägg den 21 juli 2012

Av Tove Blomquist - 21 juli 2012 23:45

Alla stjärnor från den mörkaste natten
Alla vindar från den varmaste blåsten
Alla sånger från den vackraste fågeln

Alla orden från den vackraste psalmen 


Alla stegen från den finaste dans

Alla skratten från den gladaste dag


Alla rytmer från den skönaste musiken

Alla snäckor från den mjukaste strand

 

Jag skulle ge upp allt det
Jag skulle glömma allting
Jag skulle göra vad jag än kunde

Jag skulle göra allting,
Allting för dig 

 

 

-------------

 

Sommarlov gör hjärnan helt knas, är det måndag? är det torsdag? eller kanske lördag? Men trots alla förvirringar så älskar jag sommaren.. förutom den här sommaren. Den har ju varit jätte dålig, bara massa regn, och för en regn älskaer som mig så börjar jag faktiskt tröttna på alla översvämningar (överdrev en aning..)

 

I veckan var jag hos Eleonore - min faster. och målade & barnvakt åt mina söta kusiner för att tjäna pengar till min kamera som jag nu äntligen har fått ihop till, äntligen ^^ Så snart har jag min system-kamera i händerna !!! 

 

Imorgon, lite senare på kvällen åker jag till min andre faster i Göteborg, stannar där tills onsdag och jag verkligen hoppas på lite sol så jag får bada i havet. Har ju inte varit så mycket sol så har inte fått tillfället att göra de än.. Det blir också liseberg med pappa och jimmi, och säkert någon med.


See u later, alligator, för nu ska jag se färdigt på smurfarna ^^

 


 

 


Skapa flashcards