onlyinyourdreams

Alla inlägg under april 2012

Av Tove Blomquist - 3 april 2012 20:29

                               



Jag vet att du inte ville att jag skulle vissa bilderna på dig, men du? Det gjorde jag ändå Andreas ;)


 

Av Tove Blomquist - 3 april 2012 19:15

Mitt leende kommer jag ge dig varje dag framöver,

leva mitt liv, och få dig att skratta.



-


Anledningen till att jag inte har skrivit på ett tag är att jag har känt att det har blivit lite för mycket på den senaste tiden, jag säger så mycket förlåt för att ni inte har fått läsa mitt tragiska och lyckliga liv. Men jag hoppas ni förlåter mig. Så fort jag har fixat till lite i mitt liv kommer jag snart få tillbaka mina gamla skrivvanor och kommer skriva minst varje dag.


Förhoppningsvis så kommer jag snart komma på fötterna och så blir det nog ett inlägg (för er som är nyfikna) om vad som egentligen har gjort mig så "ledsen och deprimerad". 


Det har egentligen inte hänt så mycket som jag kan berätta för er mer än att min storasyster- och bror fyllde år 20 mars. 


På fredag går jag på lov, känns rätt härligt att ha 1 vecka påsklov nu! 


Imorgon kommer det jag verkligen har längtat till så himla länge - Jag ska äntligen färga håret. Hejdå utväxten, kommer inte sakna dig! 


Medan jag har varit "borta" så har jag tagit lite bilder, på allt mellan himmel och jord. Lägger senare ut bilderna i ett nytt inlägg. 

 

Skapa flashcards