onlyinyourdreams

Alla inlägg den 3 mars 2012

Av Tove Blomquist - 3 mars 2012 18:18

Han tar min hand och ser mig i ögonen,
Stryker mig över kinden.

Inget ord går ur mig, jag vill vråla orden ut ur mig men inget går fram.

Fast bara vara där är en känsla,

känslan som jag aldrig vill ska ta slut.


-----------------------



Igår tillbringades dagen med min kompis Andreas, hemma hos mig. Vi gjorde inte så mycket mer än att prata om allt möjligt. Senare på kvällen åkte han hem. Så jag, pappa och Jimmi satte oss och kolla på Harry Potter. Somna i soffan som vanligt och gick direkt upp och la mig för att sova. 


Idag vakna jag upp med att två bus kusiner som hoppade på mig. Jag hade inget val, så jag gick upp och kände mig jätte trött och hängig. Jippi.. jag har fått feber. Det var bara att rycka upp sig och fortsätta dagen. Men efter tiden gick så har jag känt mig mycket bättre och nu är det som att jag är jätte frisk, om man räknar bort att jag nyser hela tiden ^^ 


Förhoppningsvis mår jag mycket bättre på måndag och kan gå till skolan.

   

Skapa flashcards