onlyinyourdreams

Direktlänk till inlägg 20 februari 2012

Vänner är dem som pratar bra om dig när du inte är där.

Av Tove Blomquist - 20 februari 2012 21:15

Everytime you look at me,
I feel like a freak.


When ever you say hi,
I'm waiting for the goodbye. 

I don't want you to judge me for the outside,
but sometimes it's hard to hide.


Smile, it gives you an excuse to tell yourself why no one asking what's wrong and


Smiling has always been easier than explaning why you're sad.


--------------------------------------



         

- Bilderna som jag lovade er i förgår.


Första dagen i skolan, finns inte så mycket att säga om dagen mer att jag är jätte trött. Ett minus med dagen var ju att det första man ser är att våran skåp har flyttats bara för att dem har tänkt att bygga en musik sal i skolan. Vi hade den förut i simhallen men dem har nu tänkt att flytta den så det blir närmare och bättre för elever och lärare.


Dagen i helhet har varit rätt bra,  det är som det brukar helt enkelt. Fast lov är så mycket bättre! 


Har tänkt att kolla på "mammor och mini-modeller" och sen blir det nog att bara ta det lugnt, njuta av livet när det väl går att göra de. Have a great night !

   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tove Blomquist - 6 juni 2017 20:47


Trött Verb: Trött, tröttare, tröttast. ”(om person) som känner ett behov av att vila eller sova.” - Wikipedia   "Jag är bara trött.”   Låter dessa ord bekanta?   Dessa fyra ord är mitt svar för bokstavligen allt relate...

Av Tove Blomquist - 23 januari 2016 22:20


Ångest, oro, hjärtklappningar.    Från utsidan är det enkelt att tro att någon annan mår bra bara för att personen ger en ett leende. Men bara för att jag inte visar fysiska symptom så betyder det inte att jag måste mår bra. Andra anser att om ma...

Av Tove Blomquist - 7 september 2015 21:57

Andas, Andas in luften. Omfamna detta ögonblick, Omfamna detta andetag.    - Xavier Rudd ----------------------------------------------------------------------------   Hej smultron!    Sommarlovet är över och jag har precis fyl...

Av Tove Blomquist - 25 juni 2015 22:50

OM NÅGON SER SIG SJÄLV OCH VILL ATT JAG TAR BORT BILDEN SÅ HÖR AV ER TILL MIG.  Jag har även fler bilder på vissa som jag inte har lagt ut för det skulle bli för mycket, men som skrivet ovanstående är det bara att kontakta mig så får ni dem.    ...

Av Tove Blomquist - 5 juni 2015 11:09

                                                           OM NÅGON SER SIG SJÄLV OCH VILL ATT JAG TAR BORT BILDEN SÅ HÖR AV ER TILL MIG.  Jag har även fler bilder på vissa par som jag inte har lagt ut för det skulle ...

Ovido - Quiz & Flashcards