onlyinyourdreams

Alla inlägg den 17 februari 2012

Av Tove Blomquist - 17 februari 2012 23:30

Öppna dina ögon.
Se på mig.
Jag är den jag är och jag tänker inte ändra mig.
Så acceptera mig för den jag är,
eller så lämnar du mig ifred.


------------------


Hello sweethearts! Förlåt att jag inte har skrivit så mycket. Jag har minne som en guldfisk.. Helt enkelt glömmer av att skriva. Men nu hade jag ganska tråkigt och kollade runt lite och kom på att jag inte hade skrivit något på ett tag. Shame on me.


I torsdgas så åkte hela familjen skidor i Ulricehamn. Jätte kul verkligen. Fast jag råcka ju ut för lite saker, soom jag alltid gör. 

Först så börja det med att ett en tant åkte med mig upp i liften.. Creppy ! Och lite senare på dagen åkte en pervo gubben med mig upp, jag höll på och dö ;o 


Och som alltid ramlar jag, men denna gången inte mitt fel utan någon tant som körde på mina skidor så jag ramla och stuka foten.. Inte min tur gång kan jag säga! Men nu är allt hyfsat bra. 


Om det blir fint väder ska vi åka iväg igen imorgon och åka skidor (fast dock till Falköping). Men jag hoppas att det inte är det så jag kan sova lite längre (a)


Sweet dreams everyone !

   

Ovido - Quiz & Flashcards