onlyinyourdreams

Alla inlägg den 14 februari 2012

Av Tove Blomquist - 14 februari 2012 22:15

Tårar fyllda av smärta speglar min själ när de genomskinligt rinner nerför mina kinder.


Mina knän skrapas mot asfalten när jag faller.
Skakigt ställer jag mig upp och stappalar vidare längs gatan.

Försiktigt öppnar jag ögonen och förbereder mig på en besvikelse.


------------------------------


Min "alla hjärtans dag" har spenderats med konfa gänget på Bodaborg. Vill då tacka Annie Söderblom, Nils Källman, Jimmy Kvalnes och Jimmy Karlsson för en toppen dag! 


Dagen börja med att jag gick upp kloockan 7, gjorde i ordning mig och gick till tåget för att möta Louise. Louise och jag gick då till bussen som vi alla skulle åka med. 


Två timmars buss resa med Annie, helt okej. Vi kom fram till bodaborg och det var time för att börja leka! 


20 min innan vi skulle åka hem fick jag en jobbig huvudvärk och hade skit tråkigt. Dem två timmars tillbaka resan var hemskt. Det var varmt, jag hade ont plus huvudvärken. Kändes som det inte kunde bli bättre. 


Men räknar man bort allt tråkigt och jobbigt på Alla hjärtans dag så har det vart fantastiskt att fira den med sina vänner. Love to them! ♥

 

Puss och kram på Alla  ♥-ans dag bitches! :*

   


Skapa flashcards