onlyinyourdreams

Direktlänk till inlägg 25 januari 2012

Om en tjej spelar svårfångad, är det för att hon är rädd för att bli sårad

Av Tove Blomquist - 25 januari 2012 19:30

En bild kan säga mer än tusen ord.
En tanke kan bli längre än en evighet.
En dröm kan vara så länge som du har
bilden och tanken kvar.


-----------


Känns ganska härligt att jag, igår, blev helt färdig med min och Julias engelska uppsats som ska vara färdig snart, jag hade kommit lite efter med det jag skulle göra så jag fick helt enkelt göra det hemma. Med tanke på att jag är jätte dålig på språk så tog det väl lite för mycket tid, och det var därför det inte blev något inlägg igår med vad jag hade gjort, fast det fanns ändå knappt inget att skriva om. Det var som en helt vanlig dag i skolan, lite tråkig.. Men det är väl det skolan ska vara ? 


Idag så hade vi ju bad, och som jag har nämnt innan så gillar jag inte bad i skolan,  men det gick ändå ganska bra. När vi väl hade bada klart och var helt färdig så skulle vi gå och äta, jag var ju jätte hungrig så jag hade ju sätt framemot god mat, fast när man väl kommer in matsals dörrarna så ser man att det är fisk, som jag då inte äter, och så var det någon "pannkaka-pizza" grej.. Smaka skit.. Så där var ju min förmiddag förstörd.  


När jag kom hem så mådde jag skit illa och bestämde mig för att sova tills pappa kom hem. Men jag var för hungrig så jag gick och åt lite och efter det gick jag och somna i soffan och nu mår jag lite bättre! Får väl bara hoppas på att det var för att jag var hungrig och det inte beror på att jag börjar bli sjuk. Ska nu hela kväll, förhoppningsvis, sitta och mysa framför tv:n, jag och min mage är ju fortfarande inte vänner, mår ju fortfarande lite illa. Men ska nog ta det lugnt och så hoppas jag på att jag ska äta något gott senare ikväll.


P&k

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tove Blomquist - 6 juni 2017 20:47


Trött Verb: Trött, tröttare, tröttast. ”(om person) som känner ett behov av att vila eller sova.” - Wikipedia   "Jag är bara trött.”   Låter dessa ord bekanta?   Dessa fyra ord är mitt svar för bokstavligen allt relate...

Av Tove Blomquist - 23 januari 2016 22:20


Ångest, oro, hjärtklappningar.    Från utsidan är det enkelt att tro att någon annan mår bra bara för att personen ger en ett leende. Men bara för att jag inte visar fysiska symptom så betyder det inte att jag måste mår bra. Andra anser att om ma...

Av Tove Blomquist - 7 september 2015 21:57

Andas, Andas in luften. Omfamna detta ögonblick, Omfamna detta andetag.    - Xavier Rudd ----------------------------------------------------------------------------   Hej smultron!    Sommarlovet är över och jag har precis fyl...

Av Tove Blomquist - 25 juni 2015 22:50

OM NÅGON SER SIG SJÄLV OCH VILL ATT JAG TAR BORT BILDEN SÅ HÖR AV ER TILL MIG.  Jag har även fler bilder på vissa som jag inte har lagt ut för det skulle bli för mycket, men som skrivet ovanstående är det bara att kontakta mig så får ni dem.    ...

Av Tove Blomquist - 5 juni 2015 11:09

                                                           OM NÅGON SER SIG SJÄLV OCH VILL ATT JAG TAR BORT BILDEN SÅ HÖR AV ER TILL MIG.  Jag har även fler bilder på vissa par som jag inte har lagt ut för det skulle ...

Ovido - Quiz & Flashcards