onlyinyourdreams

Direktlänk till inlägg 29 december 2011

Bara för att jag inte reagerar, betyder det inte att jag inte märker de.

Av Tove Blomquist - 29 december 2011 19:01

Hej alla! Någon som har haft det roligt under lovet?


Har idag kollat på film och myst i soffan, en riktigt liten latis. Finns knappt inget att göra hemma hos mamma. För det mesta sitter jag bara vid datorn eller så tittar jag på film, kanske t.o.m båda. Så därför har jag knappt inget att skiva, det blir lite enformigt att bara skriva samma sak hela tiden, tyvärr. 


Annars har jag haft det jätte trevligt hemma hos mamma. Snart nyår, bara 2 dagar kvar. Lite jobbigt med tanke på att jag inte vet vart jag ska vara än. Jaja, hoppas ni alla får ha ett jätte bra nyår! Kan knappt fatta det själv, det är snart 2012. Det var inte längesen sen sist ju.


   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tove Blomquist - 6 juni 2017 20:47


Trött Verb: Trött, tröttare, tröttast. ”(om person) som känner ett behov av att vila eller sova.” - Wikipedia   "Jag är bara trött.”   Låter dessa ord bekanta?   Dessa fyra ord är mitt svar för bokstavligen allt relate...

Av Tove Blomquist - 23 januari 2016 22:20


Ångest, oro, hjärtklappningar.    Från utsidan är det enkelt att tro att någon annan mår bra bara för att personen ger en ett leende. Men bara för att jag inte visar fysiska symptom så betyder det inte att jag måste mår bra. Andra anser att om ma...

Av Tove Blomquist - 7 september 2015 21:57

Andas, Andas in luften. Omfamna detta ögonblick, Omfamna detta andetag.    - Xavier Rudd ----------------------------------------------------------------------------   Hej smultron!    Sommarlovet är över och jag har precis fyl...

Av Tove Blomquist - 25 juni 2015 22:50

OM NÅGON SER SIG SJÄLV OCH VILL ATT JAG TAR BORT BILDEN SÅ HÖR AV ER TILL MIG.  Jag har även fler bilder på vissa som jag inte har lagt ut för det skulle bli för mycket, men som skrivet ovanstående är det bara att kontakta mig så får ni dem.    ...

Av Tove Blomquist - 5 juni 2015 11:09

                                                           OM NÅGON SER SIG SJÄLV OCH VILL ATT JAG TAR BORT BILDEN SÅ HÖR AV ER TILL MIG.  Jag har även fler bilder på vissa par som jag inte har lagt ut för det skulle ...

Ovido - Quiz & Flashcards