onlyinyourdreams

Alla inlägg den 16 november 2011

Av Tove Blomquist - 16 november 2011 21:29

vad är det för fel på mig?

jag är rädd för andras blickar
jag är rädd för andras skratt
nej, jag är alldeles för feg

jag håller på att sprängas, vad ska jag ta mig till?

varför gör jag precis som alla andra vill?
jag måste bli stark
jag måste finnas till

Jag måste göra
det omöjliga

 

---------------------------


vill bara säga att min söta ängel fyller år idag ! hela 10 år !

älskak dej jimmi, 

lite roligt att när jag var liten och fick veta att jag skulle få ett syskon.. jag blev helt förstörd.. men sen tänkte jag.. hm.. jag kanske får en lilla syster.. men nej då.. du kom ! självklart blev jag lite arg för jag hade verkligen förväntat mig att få en syster, men du blev verkligen som min syster, du och jag gjorde allt tsm, vi lekte med min saker och vi lekte med dina saker, vi bråka, vi var fiender, vi var vänner, men hur mycket vi än bråkar så kommer jag älska dej över allt annat i världen, kommer alltid finnas där för dej! du är värd att andas för, älskar dig jimmi !

 












Skapa flashcards