onlyinyourdreams

Alla inlägg den 15 november 2011

Av Tove Blomquist - 15 november 2011 20:26

Trodde aldrig jag skulle säga det här men jag saknar dig, du vet vem du är. 


Ensam i mörkret så att det inte hörs
Börjar den tysta gråten så att ingen störs

Magen vrider
Känslorna svider


Solens strålar snart
Tröstar med att det snart blir dag
Då finns inte svag
Bara nya tag

......


louise kom till stackars mig efter skolan, jag satt här hemma och bada och tänkte på dom som gick i skolan.. haha.. då fick jag ett sms "jag kommer till dig idag" HAHAH, nemen visst, som sagt hon kom hit, vi prata lite och hade det riktigt trevligt, fast hon väckte mej när jag sov i soffan.. hon knacka på dörren typ hundra gånger fast att jag hade sagt var jag hade gömt nyckeln ! "jag blir så dum av dej.." hehhe ;)



smallville in my heart! 

Av Tove Blomquist - 15 november 2011 09:39

hemma och är sjuk.. kul... jaja, har tittat på drygt 5 avsnitt av smallville!

   


smallville in my ♥   


Ovido - Quiz & Flashcards