onlyinyourdreams

Alla inlägg under september 2011

Av Tove Blomquist - 23 september 2011 14:25

har precis gjort läxor, ska snart göra mat, efter det blir det att vänta på att mamma kommer med jimmi :)


men är skit hungrig, så ska gå och äta! bye!

Av Tove Blomquist - 23 september 2011 11:00

nu ska jag fixa frukost, efter det vet jag faktiskt vad jag ska göra, men blog u later!

Av Tove Blomquist - 23 september 2011 10:29

idag fyller min darling år, idag är det din fjortis dag! julia dahlén du är min ängel från himlen. du är helt underbar! med dig har jag aldrig slutat ge upp, med dig har jag alltid nån jag kan komma till, nån som jag alltid kan prata med utan att du säger till nån, du är bara HELT underbar!!!

när luften tar slut på jorden då ska jag sluta älska dig!

   


ÄLSKAR DEJ !


:*

Av Tove Blomquist - 22 september 2011 14:28

har precis gjort mina läxor.. och även övat på no provet som jag inte vet när det kommer xd egentligen skulle vi ha det på måndag men typ hela klassen bad om att få det senare och nu vet vi inte är vi får de! xd men det gör inte mig nått :) senare idag ska jag dansa, och jag känner för att jag inte vill, har as ont .. bllääää! men nu ska jag göra mat så ses!


blog u later !

 

Av Tove Blomquist - 22 september 2011 10:15

vissa är fina i verkligheten och inte på bild.

vissa är fina i verkligheten och även fin på bild,

men jag är bara fin på bild .


nu sitter man här och tittar på tv, ska snart äta nått, för är jätte hungrig ! blog u later!


Av Tove Blomquist - 21 september 2011 19:43

ledig imorn och på fredag. chill !


idag så skulle vi ju springa spåret.. men som tur va regna det jätte så vi fick va inomhus. och jag lever! :D fast va ju nära på att göra sönder mitt knä när jag skulle springa fram till sandra och ge henne en kram så vek sig mitt knä så jag ramla på golvet, har ju saknat min söta sandra sååå sjukt mycket ! börjar ju nästa gråta, blev ju så överlycklig, helt sjukt!

när jag kom hem så gjorde jag mina läxor och sen kom pappa hem och vi åkte iväg och kolla på en säng på jysk ! efter det åkte vi hem..och ja nu har vi precis fikat,

blir nog bonde söker fru snart så får skynda mig, bye!

Av Tove Blomquist - 21 september 2011 06:05

har precis vaknat och är super trött. vill bara lägga mig och sova igen ! TRÖTTT!

ska snart gå och fixa mig, sen försöka äta efter de gå till bussen typ :/

yeeeaahhh ... vi ska springa röda-spåret i skolan idag ... och som vad det ser ut nu.. så kommer det regna! usch.


bloggar när jag kommer hem från från skola... om jag överlever!

fyfan va underbar låt! ...  grät första gången jag såg den !


Av Tove Blomquist - 20 september 2011 20:00

lågan är släkt mellan oss. men älskar dej lika mycket ändå !




vill ta en lång varm dusch! fy va skönt, en as varm dusch, men orkar inte xd

hahaha, ... har precis gjort lite läxor, nu blire idol ! hoppas nån man tycker om kommer vidare!

och förresten.. Alma fyller år idag !!! 13år! as nice! .   

bye! puss & kram hela dan !

 

Skapa flashcards