onlyinyourdreams

Alla inlägg den 27 september 2011

Av Tove Blomquist - 27 september 2011 20:29

louise vill alltid att jag ska ha på mej mina extensions så jag sa så här.. gör hon så att jag kan få 25 kommentarer på bloggen, så ska jag ha på mej dom på fredag, eller måndag ! :)


villkoren:

att hon räknas bara som 1 person

att jag måste se att det inte BARA är hon som skriver kommentarer ! ;)

1 person får bara skriva 1 gång! :)


lycka till ! :*


 

Av Tove Blomquist - 27 september 2011 19:15

har nu precis gjort mina tråkiga läxor, och gjort resten av skit sakerna jag måste göra varje dag, teatern idag va fett kul! skratta så jag grät! jag o louise va dom som hördes mest hela tiden... hahaha, nu ska jag försöka mysa lite i soffan för mej själv


imorn blir det bad, vi ska köra livräddning, tråååkigt ...!  bilden säger det mesta ..

Ovido - Quiz & Flashcards