onlyinyourdreams

Alla inlägg den 23 september 2011

Av Tove Blomquist - 23 september 2011 22:24

har precis tittat på film med jimmi o pappa, ska nu gå och lägga mig, för är skit trött! imorn blir det mörlanda-marknad, med min syster madde, robin (maddes boyfriend), jimmi & pappa, trevligt !


sov sött, puss o kram !

Av Tove Blomquist - 23 september 2011 14:25

har precis gjort läxor, ska snart göra mat, efter det blir det att vänta på att mamma kommer med jimmi :)


men är skit hungrig, så ska gå och äta! bye!

Av Tove Blomquist - 23 september 2011 11:00

nu ska jag fixa frukost, efter det vet jag faktiskt vad jag ska göra, men blog u later!

Av Tove Blomquist - 23 september 2011 10:29

idag fyller min darling år, idag är det din fjortis dag! julia dahlén du är min ängel från himlen. du är helt underbar! med dig har jag aldrig slutat ge upp, med dig har jag alltid nån jag kan komma till, nån som jag alltid kan prata med utan att du säger till nån, du är bara HELT underbar!!!

när luften tar slut på jorden då ska jag sluta älska dig!

   


ÄLSKAR DEJ !


:*

Skapa flashcards