onlyinyourdreams

Alla inlägg den 20 september 2011

Av Tove Blomquist - 20 september 2011 20:00

lågan är släkt mellan oss. men älskar dej lika mycket ändå !




vill ta en lång varm dusch! fy va skönt, en as varm dusch, men orkar inte xd

hahaha, ... har precis gjort lite läxor, nu blire idol ! hoppas nån man tycker om kommer vidare!

och förresten.. Alma fyller år idag !!! 13år! as nice! .   

bye! puss & kram hela dan !

 

Av Tove Blomquist - 20 september 2011 19:00

             

Av Tove Blomquist - 20 september 2011 16:48

har inte hunnit och bloggat men ska försöka bli mycket bättre! men tar allt lite snabbt

torsdag. dansa och fick min gitarr tbx, duscha

fredag. jimmi och birna kom hit.

lördag. jag och jimmi åkte hem till farmor och farfar.

söndag. tyra och aron kom hem till farmor och farfar, då även jag, jimmi och tyra tog lite kort .. eller jag tog dom ! duscha (bilder kommer sen)

mån.skolfoto, hemma tog jag bara det lugnt.

idag! mycket läxor.. måste göra dom snart.. 

men ska hjälpa pappa.


blog u later!

Ovido - Quiz & Flashcards