onlyinyourdreams

Alla inlägg den 11 september 2011

Av Tove Blomquist - 11 september 2011 19:43

i fredags va jag med julia, as sköj mannen ! . åt tacos, och sen till efterrätt blev det chokladpudding.. mums!

  (ser ut som julia har skadat armen eller nått... men så är det inte!!)


har ju vart hos mamma i helgen och hon har ju inte haft nått internet så kunde ju inte skriva.. men det va inte meningen ! ska försöka gott göra det denna veckan!


har inte gjort så mycket hemma hos mamma, (som sagt .. inget internet!) det finns inget att göra där som man gjorde det bästa av situationen och gick en sjukt lång promenad med bara mamma ! sen när vi kom hem så skulle vi göra tacos (hmm.. ?).. men enligt min smak så är mammas tacos mycket godare en pappas.. (a) hehe..

imorn blir det en lång rid tur med emmelie!.. hoppas man kommer på andra tankar..

bloggar mer imorn.. bye!

  bjuder på bilden!(då jag har provat mina hårförlängningar)


puss

Toveeblomquist!

Av Tove Blomquist - 11 september 2011 17:15

Som ni säkert alla vet så för 10 år sen fyra amerikanska passagerarflygplan kapades, två av dem flögs in i det civila World Trade Centers tvillingtorn på Manhattan i New York.

själv var jag 4 år när detta hände och visste inte att nått hände, allt kändes normalt.. men det va inte normalt, medan jag satt hemma och lekte (vad man nu gjorde när man va liten) osv. så var det en stor terrorattack i USA.

alla tankar går till dom stackare som har mist nån.

världen förändrades totalt efter det som hade hänt! de kommer aldrig bli som det var förut!

alla kan.. alla kan gråta, alla kan bli sura! men glöm ej denna dagen för 10 år sen! den dagen alla i hela världen kommer komma ihåg! den som förändrade världen !

 



(ps .. jag kunde inte skriva om det i söndags.. så skrev det idag 13/9)

Ovido - Quiz & Flashcards