onlyinyourdreams

Alla inlägg den 27 juni 2011

Av Tove Blomquist - 27 juni 2011 13:10

igår ca kl 12 va jag bredvid hemköp och där stog natta och vänta på mej :$

vi gick hem till henne, ganska tyst men jag bröt ju såklart tystnaden

när vi äntligen kom hem till henne så gick vi till datorn och checka lite

sen gick vi åt pizza :D

ganska sköj xd

gick till hemköp och köpte "power king" och choklad :DDDDD

kom hem till henne tog hennes cykel,

och cykla till hennes pappa där vi tog bilder :D

man fick även se deras pool.. as cool ju :oo

sen efter några timmar .. hahah många timmar.. så gick vi tbx till hennes mamma..

vi fråga då om hon kunde sova över hos mej.. och ja så klart gick de

men vi åkte hem till hennes pappa igen för hon skulle kolla en sak och då satte vi oss bredvid pool och då kom hennes pappa och skvätte massa vatten på oss., och jag fick ju självklart mest på mej.. -.-

då börja ju natta skratta åt mej men jag va ju bara tvungen att hämnas på henne (aa)

så när hon skulle ta på sej sin sko så såg jag en vattenkanna och jag sprang fram och hällde det på henne (aa)

as sköj :D

hahah

sen kom till slut min pappa, vi åkte hem till mej.. vi börja ta kort med hennes kamera

bäst! sen typ kl 23 börja vi kolla på 2 filmer. dom va slut ca 3 xd

men då gick vi upp och prata tills kl va 7

jag råka somna lite (aa) men annars så sitter vi här nu och ska hitta på nått riktigt sköj!


ses sötnosar:*

//Toveeblomquist

Ovido - Quiz & Flashcards