onlyinyourdreams

Alla inlägg den 21 juni 2011

Av Tove Blomquist - 21 juni 2011 01:52

Tänk om jag nån dag kan stiga upp ur sängen

och känna att jag oxå är värd ett leende på läpparna


finns inte så mkt att skriva om denna dagen..

har bara suttit och vart depp hela dagen..

har vackat över min mobil 24/7 hela dagen.. väntan på ett sms.. från dej.


jag har förvisso vart med cornelia nästan hela dagen.. (en släkting på långt håll)

men inte ens hon kunde få mej glad..

vi titta på film, vi bada... vi åt godis.. vi prata.. hon skratta ..

men jag kunde inte.. jag hade mina tankar på ett helt annat håll .


mina tankar sliter mej från verkligheten..

det va bara 24 timmar sen jag "prata" med dej ..

bara 24 timmar.


kanske måste komma in till psyket ,


jaja efter att hon åkte hem .

så gick jag o jimmi ut och jaaa

första gången på hela dagen jag hade SKOJ!

då jag glömde allt .. då jag  sluta tänka      

  

   älskar dej jimmi jonas andré blomquist


vilken sötnos till lille bror jag har.. vad hade jag gjort utan han?! :**

loveu brother !


men ska nog kanske sova nu.. iaf hoppas.. '

godnatt sötnosar:*

//Toveeblomquist

Skapa flashcards