onlyinyourdreams

Alla inlägg den 15 juni 2011

Av Tove Blomquist - 15 juni 2011 22:16

vill inte ljuga för nån,

speciellt inte dej,

men jag va tvungen..


idag sluta man då 7:an

har inga bilder för min mobil cpar lite

så förhoppnings vis kommer dom nån gång:(


först blev det kyrkan, sen tbx till skolan, läraren prata i ca 15min

sen slut :)

börja ju självklart gråta..

kommer sakna alla mina bästa vänner från 9:an

deras hjälpande ord.

deras tröst


speciellt tack till: sandra, jenny & anna

tack!

ni va dom första och dom enda!


sen fick se manne gå från skolan och försvinna bland folket, då börja jag faktiskt stor gråta.

satte mej ner på marken där 200 personer kunde se mej och bara grät ..

vrf måste han börja i gbg?!

han kunde ju gå med oss i D till 9:an :'(


kvällen sluta väll inte så lyckad ..

bättre lycka nästa gång.. eller vad säger man?


saknar dej redan.. men vad ska jag säga?

jag vet inte vad jag har gjort för fel..

vrf känns det som du hatar mej..


alla dom frågor jag inte vågar ställa ..

min glädje börjar sjunka igen ..


förlåt för ALLT!

hoppas bara du förlåter mej..

  

blir väl att dränka sej i sorg.. hela sommaren..

skoj.. inte

ska iaf försöka sova inatt

godnatt sötnosar:*

//Toveeblomquist


Ovido - Quiz & Flashcards