onlyinyourdreams

Alla inlägg den 12 juni 2011

Av Tove Blomquist - 12 juni 2011 21:19

svårt att sova, tänker bara

tänker på dej

och det vet du.

gråter mej till sömns varje natt..

blod sprängda ögon blir resultatet & en hemsk huvud värk.

räknar tiden

tiden då jag får träffa dej igen

- Tove


lördagen åkte jag till louise och hade det skit skoj.. men sorgen stanna kvar..

vi gick sen och träffa mathilda.

kom typ hem 23:00 xd

sen på söndagen åkte jag hem, och 2 timmar efter det kom louise till mej.. huur skoj kan man ha det?! xd

10 timmar kvar tills jag ser han.. väntar redan!:o

brännboll imorn, kommer jag skämma ut mej?! hmm... JAAA!

haha, vi får se hur det går..


förlåt för jag inte har skrivit varje dag.. har bara inte haft lust :(

av många anledningar..


godnatt sötnosar:*

//Toveeblomquist

Ovido - Quiz & Flashcards