onlyinyourdreams

Alla inlägg den 10 juni 2011

Av Tove Blomquist - 10 juni 2011 22:57

"trött på allt som händer hela tiden

vrf måste alla hålla på?!"


igår va jag med bästa emmelie

kul va det

speciellt när vi skulle laga mat och kom på att ingen av oss kunde laga mat (aa)

hhah

sen efter vi hade ätit en lyckad middag skulle jag hälla upp nåt att dricka till oss.

jag bah: "emmelie, har du bassill skräck ? xd"

hon : "nej?:o"

jag: "bra, för jag har blandat ihop glasen (aa)"

när hon åkte hem så börja jag med min no läxa :s

no läxa sista veckan.. inte okej !!!

idag har vart en ganska så bra dag iaf..

efter skolan gick jag till min moster, och hon färga mitt hår! :)

i ljusblont

bild bevis kommer nog imorn :)

fick även reda på att jag kommer skämma ut mej på brännbollen på måndag :$

av många anledningar xd

på måndag är det friluftsdag

och jag har ju självklart valt brännboll.

men efter jag fick reda på 1 jag skulle spela mot ångra jag mej stort men.. men'

jag brukar va en sån tjej som tar idrott på allvar, men har skoj samtidigt,

är den där skojiga personen som gör att alla skrattar, oftast ;)

men nu kommer jag bara skämma ut mej :oo:$


btw så får man inte skrämma folk genom att smyga bakom en ! :oo

godnatt sötnosar:*

//Toveeblomquist

Skapa flashcards