onlyinyourdreams

Direktlänk till inlägg 31 maj 2011

du har svikit mej rejält men jag saknar dej ändå, hur bär jag mej åt?

Av Tove Blomquist - 31 maj 2011 19:22

den lilla fåniga dumkära flicka är tbx igen

med ännu mer pir i magen

vad har jag gjort för att förtjäna den känslan igen? :$


idag har vart en rolig men oxå världens depp dag.. i don´t know why

jag sitter här och känner pir i magen hela tiden


det börja med att mitt hatade alarm ringde på morgonen..

fixa sej och skynda till bussen som tog en till sin inte längtade skola


när det va idrott hade jag lovat emmelie i min klass att jag skulle ha idrott i sport-bh

hon trodde inte jag våga de.. så det va bara att ta på sin sport-bh och gå ut till dom andra

fick reda på att det va det jävla "röda spåret".. hatar den ....

steck väder och springa 5 km spår i skogen.. varmt som fan!


efter den skiten va man tbx i skolan och det va sy slöjd! jippi ... inte!

hatar häxan som vi har men men

jag hade as skoj med emmelie och kelly

dom hade sytt världens fulaste kläder och jag va ju bara tvungen att ta på mej dom xd

  bjuder på den bilden asså xd!


hahaha ja:'''DDD

as skoj xd

vi slog även vald om jag gick ett varv i korridoren i skolan skulle dom bjuda mej på 2 frukostar i skolan .. heheh

jag gjorde det själv klart (yy)

hahaha


sen matten va skoj oxå xd

låter helt drogad när jag säger att matten va kul

men asså vi hade vikarie och jag "bråka" med han hela tiden och han sa fan tbx xd


asså jag märker verkligen att det jag skrev i går om den där "speciella personen" hjälpte

hehe.. vill inte berätta allt men ja.. (a)

ni ser väl det första jag skrev ;)

hihi:$


efter skolan slut va magisk :$

efter när jag kom hem möttes jag av 2 sötnosar

natta.b & natta.d

haha xd

vi gick hem till mej och hade sjukt skoj i solen                


bjuder på alla bilder ;)


det här med att skriva om andra personer har blivit populärt tydligen

en kompis sa till mej att skriva om han här


han har har en bra personlighet

gör mej alltid glad

kan berätta det mesta till han!

han är en super vän och jag tkr riktigt mkt om han !

andas han gör jag det med!

det bara är så!

prata typ bara med han på datorn men han är grymt snäll ändå!



imorn kommer min sötnos louise och stannar länge ;)

hhehe,puss på henne:*


ses hörni

puss sötnosar:*

//Toveeblomquist




 
 
Ingen bild

:**

31 maj 2011 20:27

Sötnosen Tove !<3<3<3

Tove Blomquist

1 juni 2011 23:09

tack .. fast vem ? ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tove Blomquist - 6 juni 2017 20:47


Trött Verb: Trött, tröttare, tröttast. ”(om person) som känner ett behov av att vila eller sova.” - Wikipedia   "Jag är bara trött.”   Låter dessa ord bekanta?   Dessa fyra ord är mitt svar för bokstavligen allt relate...

Av Tove Blomquist - 23 januari 2016 22:20


Ångest, oro, hjärtklappningar.    Från utsidan är det enkelt att tro att någon annan mår bra bara för att personen ger en ett leende. Men bara för att jag inte visar fysiska symptom så betyder det inte att jag måste mår bra. Andra anser att om ma...

Av Tove Blomquist - 7 september 2015 21:57

Andas, Andas in luften. Omfamna detta ögonblick, Omfamna detta andetag.    - Xavier Rudd ----------------------------------------------------------------------------   Hej smultron!    Sommarlovet är över och jag har precis fyl...

Av Tove Blomquist - 25 juni 2015 22:50

OM NÅGON SER SIG SJÄLV OCH VILL ATT JAG TAR BORT BILDEN SÅ HÖR AV ER TILL MIG.  Jag har även fler bilder på vissa som jag inte har lagt ut för det skulle bli för mycket, men som skrivet ovanstående är det bara att kontakta mig så får ni dem.    ...

Av Tove Blomquist - 5 juni 2015 11:09

                                                           OM NÅGON SER SIG SJÄLV OCH VILL ATT JAG TAR BORT BILDEN SÅ HÖR AV ER TILL MIG.  Jag har även fler bilder på vissa par som jag inte har lagt ut för det skulle ...

Ovido - Quiz & Flashcards