onlyinyourdreams

Alla inlägg den 25 maj 2011

Av Tove Blomquist - 25 maj 2011 17:45

förlåt alla min sötnosar

men har vart sjuk och har inte kunnat skriva

ska ta det lite koooooorrrrttt

fre: skola va helvetet själv..

fick reda på att jjag hade en infektion i tån xd

(mkt bättre nu)

sen efter skolan åkte man med en gång till dansen..

va där och dansa ofc ;)

i en timme

fick träffa louise bengtsson

sen hem, fick se min söta lille bror

  sötnos;*


sen sova och upp tidigt

för då va det dax för en hel dag dans :)

 så såg man ut efter jag kom hem


kom hem kl 23:00

börja då få ont i halsen..

och då börja helvetet själv komma

usch..

min hals hade svullnat upp

jag gick och la mej på tron att det skulle gå över

gjorde de det ? hmmm NEEEJJJ ... -.-"

kunde inte äta, dricka, knappt andas med munnen

på måndagen åkte jag till vårdcentralen och fick penicillin

så nu går jag på sån här 10 dagars penicillin

är nere på 22.. och det ska till 0

3 tabletter varje dag

30 från början ;)

har inte fått gå till skolan på hela veckan.. men nu så

imorn smäller de :)

idag har inte hänt så mkt,

duschat, hängt tvätt, datorn, film, tagit ut diskmaskinen

super trökkk


ses sötnosar:*

/toveeblomquist

Ovido - Quiz & Flashcards